در حال بارگذاری ...
نوشته شده در 16 فروردین 1403، ساعت 10:31

حضور دانش آموزان مدادرنگی در جشنواره دستان هنرمند

خلاصه مطلب

سه نفر از دانش آموزان پایه ششم دبستان دخترانه مدادرنگی در جشنواره دستان هنرمند منطقه شش تهران شرکت کردند و با ارائه آثار خود برای مرحله استانی گام بزرگی را برداشتند.

همتا نوری،پارلا صادقی و الیسا خان طلایی سه دانش آموز هنرمندی هستند که در این جشنواره حضور یافتند.

مدرسه مدادرنگی که رویکرد زندگی محور و تمام ساحتی دارد به تربیت هنری اهمیت ویژه ای می دهد توجه به بعد تربیت هنری در کنار تربیت شناختی،اخلاقی،اجتماعی،عاطفی و روانی و تربیت بدنی مهم ترین ساحت های تربیتی مدنظر عوامل مدادرنگی است که در تمام فعالیت های داخل و خارج از کلاس و مدرسه مورد توجه قرار می گیرد.

با تاکید مدیران ارشد و کارشناسان تربیتی مدرسه مدادرنگی، تربیت هنری متمرکز بر غریزه زیباشناسی است و در درجه نخست از همان دوره پیش دبستانی تلاش می شود تا این غزیزه تحریک شود و حساسیت لازم در کودکان ایجاد شود تا نخست زیبایی های خلقت و خود و دیگران را کشف و نسبت به آن واکنش نشان دهند و سپس به تناسب استعداد هنری خود زیبایی خلق کنند.یعنی نخست درک و سپس خلق زیبایی در ابعاد و زمینه های مختلف.

حضور دانش آموزان مدادرنگی در جشنواره دستان هنرمند

ویراستار مدرسه
عمومی
16 فروردین 1403۲۰ دقیقه مطالعه
خلاصه مطلب

سه نفر از دانش آموزان پایه ششم دبستان دخترانه مدادرنگی در جشنواره دستان هنرمند منطقه شش تهران شرکت کردند و با ارائه آثار خود برای مرحله استانی گام بزرگی را برداشتند.

همتا نوری،پارلا صادقی و الیسا خان طلایی سه دانش آموز هنرمندی هستند که در این جشنواره حضور یافتند.

مدرسه مدادرنگی که رویکرد زندگی محور و تمام ساحتی دارد به تربیت هنری اهمیت ویژه ای می دهد توجه به بعد تربیت هنری در کنار تربیت شناختی،اخلاقی،اجتماعی،عاطفی و روانی و تربیت بدنی مهم ترین ساحت های تربیتی مدنظر عوامل مدادرنگی است که در تمام فعالیت های داخل و خارج از کلاس و مدرسه مورد توجه قرار می گیرد.

با تاکید مدیران ارشد و کارشناسان تربیتی مدرسه مدادرنگی، تربیت هنری متمرکز بر غریزه زیباشناسی است و در درجه نخست از همان دوره پیش دبستانی تلاش می شود تا این غزیزه تحریک شود و حساسیت لازم در کودکان ایجاد شود تا نخست زیبایی های خلقت و خود و دیگران را کشف و نسبت به آن واکنش نشان دهند و سپس به تناسب استعداد هنری خود زیبایی خلق کنند.یعنی نخست درک و سپس خلق زیبایی در ابعاد و زمینه های مختلف.